zoekende basis osmose apparaat.

Discussie in 'Osmoseapparaat.nl' gestart door ozzy67, 27 aug 2011.  |  Print Topic

1. ozzy67

ozzy67 Aquariaan Dreamreef lid

Leuk Bevonden:
    1
    Trofeepunten:
    0
    Reef Coins:
    501
    Ik heb even een vraag ik ben dus zoekende naar een basis set osmose apparaat, alleen gaat het dus om een tank + sump totaal van 200 liter, nu heb ik rond gekeken en gezocht op jullie site maar kom er niet echt uit. Aangezien het om een 200 liter tank gaat totaal weet ik niet of het rendabel is, en ik weet dat voor elke liter water gefilterd er ook heel wat liters afval water overblijven. Maar als ik kijk wat ik per maand uitgeef aan osmose water uit de aquazaak dan denk ik dat ik er wel ene moet aanschaffen.

In het kort is het rendabel voor een 200 liter tank om er eentje aan te schaffen?

2. Osmoseapparaat.nl

Osmoseapparaat.nl Aquariaan Dreamreef lid

Leuk Bevonden:
    2
    Trofeepunten:
    0
    Homepage:
    Reef Coins:
    645
    Voor slechts 29,95 hebben wij al een toestel welke een goede kwaliteit osmosewater maakt. De verhouding osmose/afvalwater zal onder andere afhankelijk zijn van de druk en watertemperatuur, maar is ongeveer 1 op 3. Dit toestel (en osmoseapparaten in het algemeen) zal zich echter wel snel terugverdienen.

<:angel:phttp://www.osmoseapparaat.nl/osmoseapparaat+50+GPD+aanbieding<:angel:p

</o
    <:angel:p </oIndien ook een extra silicaatfilter gewenst is, is het onderstaande toestel wellicht interessant voor u.<:angel:p </o<:angel:p </o

http://www.osmoseapparaat.nl/Osmoseapparaat.nl/Osmoseapparaat+50+GPD+met+DI-filter+en+TDS+meter<:angel:p

</o
    <:angel:p</oDuurder in aanschaf maar zeer compleet en met een van de beste membranen welke zijn te krijgen. Inclusief silicaatfilter en dual TDS meter.<:angel:p</o
    </o

3. ozzy67

Leuk Bevonden:
    1
    Trofeepunten:
    0
    Reef Coins:
    501
    Okay hoe werkt het dan als er geen afname nodig is er is een druppel functie die het mebraam nat houd, en wat is daarvan het verbruik, en welke mebramen zou ik moeten vervangen indien nodig voor de 50 gdp.

4. Osmoseapparaat.nl

Leuk Bevonden:
    2
    Trofeepunten:
    0
    Homepage:
    Reef Coins:
    645
    Indien de slangen hoger dan het toestel worden gehangen wanneer deze niet wordt gebruikt zal er water in het membraanhuis blijven staan waardoor het membraan nat blijft. Er zal dus geen verbruik zijn als het toestel niet wordt gebruikt. Het volgende membraan zit in het Osmoseapparaat 50 GPD.
    <O:-p</O:-p<O:-p</O:-p
    http://www.osmoseapparaat.nl/Membranen/Basis+membraan+190+ltr<O:-p</O:-p

5. ozzy67

Leuk Bevonden:
    1
    Trofeepunten:
    0
    Reef Coins:
    501
    Dan zal ik deze maar gaan aanschaffen de volgende maand is dan deze prijs ook nog van kracht rondom de 22 september, want ik ben beetje moe dat ik steeds met osmose water aan het kruien ben.

6. Osmoseapparaat.nl

Leuk Bevonden:
    2
    Trofeepunten:
    0
    Homepage:
    Reef Coins:
    645
    Deze prijs zullen wij voorlopig nog houden. Daar deze actie via forums loopt is hij voor deze prijs enkel via bovenstaande link te bestellen.

7. ozzy67

Leuk Bevonden:
    1
    Trofeepunten:
    0
    Reef Coins:
    501
    Goede snelle service dank jullie voor de snelle levering van het osmose apparaat. Ben alleen de splitter vergeten te bestellen.... helaas wist de locale aquarium winkel niet eens hoe die eruit zagen...

Deel Deze Pagina

Laden...